Czy to wypali? Sprawdź swój pomysł na e-sklep [kurs online]
Czy to wypali? Sprawdź swój pomysł na e-sklep [kurs online]
Zapis webinarów z I edycji kursu – łącznie prawie 7 godzin materiałów wideo.
O czym jest ten kurs?
To kurs, po którym zrobisz pierwszy krok na drodze do realizacji marzenia o własnym sklepie i to będzie najlepszy możliwy krok – dogłębna, oparta na danych i sprawdzonych metodach ANALIZA pomysłu.
Dzięki temu kursowi znajdziesz dochodową niszę na sklep i przeanalizujesz swój pomysł pod kątem opłacalności, wykonalności i atrakcyjności dla klienta.
Tematy, którymi będziemy się zajmować:
jak znaleźć pomysł na sklep, który się opłaca – znajdziesz pomysł, który Cię ekscytuje, ale jednocześnie jest na miarę Twoich możliwości. Sprawdzisz, czy Twój pomysł jest wykonalny, przeprowadzimy analizę SWOT pomysłu, czyli znajdziemy jego słabe i mocne strony.
analiza konkurencji i niszy – poznasz kilka typów nisz rynkowych, znajdziesz własną niszę oraz USP, czyli wyróżnik na rynku. Pokażę Ci też wiele przykładów sklepów z polskiego rynku.
analiza grupy docelowej i badanie rynku – powiem Ci o 4 sposobach definiowania idealnego klienta. Już zawsze będziesz wiedzieć, do kogo mówisz w reklamach, gdzie się reklamować i jak jeszcze wykorzystać wiedzę o idealnym kliencie w praktyce. Powiem Ci też o różnych sposobach na badanie rynku i o tym, jak sprawdzić, czy Twój pomysł na sklep zainteresuje potencjalnych klientów.
analiza finansowa – powiem Ci, jak to policzyć, żeby sprawdzić, czy ten pomysł na sklep jest opłacalny.
Dostaniesz ode mnie zeszyt ćwiczeń – kilkanaście stron pytań, które poszerzają horyzonty i zmuszają do zastanowienia nad rzeczami, o których nikt Ci prawdopodobnie jeszcze nie mówił.
Po przejściu tego kursu będziesz mógł zabrać się za to, co najprzyjemniejsze we własnym sklepie, czyli przygotowanie oferty i tego, co zobaczy klient, gdy wejdzie na stronę Twojego sklepu.
Dla kogo jest ten kurs?
dla osób, które naprawdę chcą założyć sklep. Nie wystarczy, że obejrzysz lekcje kursowe, bo największą część pracy musisz wykonać samodzielnie, dopracowując swój pomysł. Dostarczę Ci materiały i zmotywuję do działania, ale to od Ciebie zależy, czy zaczniesz pracować. To kurs dla osób zmotywowanych.
dla osób, które mogą poświęcić czas na sprawdzenie swojego pomysłu na sklep. Materiały kursowe dostępne będą przez rok po zakupie, ale w ciągu tego roku musisz znaleźć czas, żeby je obejrzeć i solidnie przerobić.
nie musisz mieć żadnej technicznej wiedzy, nie musisz znać się na marketingu, mediach społecznościowych ani sprawach formalnych, żeby wyciągnąć dużo z tego kursu. Tu będziemy pracować nad pomysłami.
dla osób, które nie boją się konfrontacji z rzeczywistością. W kursie będziemy nie tylko obmyślać Twój biznes, ale też liczyć, czy jest opłacalny. Stawisz czoła prawdzie, która nie zawsze jest wygodna.
W kursie skupimy się na sprawdzaniu pomysłów na biznes w e-commerce, ale wiedza, którą będę przekazywać, jest uniwersalna. Możesz ją wykorzystać równie dobrze np. przy tworzeniu kursów online, zakładaniu biznesu usługowego/freelancerskiego, a nawet biznesu stacjonarnego.
Po zakończeniu tego programu:
będziesz odważnie i ze spokojem realizować swój plan na biznes
otworzysz sklep z przekonaniem, że wiesz, co robisz, przemyślałaś go w najmniejszych szczegółach
uwierzysz w siebie, bo będziesz mieć solidne podstawy teoretyczne do tego, żeby wcielać swój pomysł w życie. Pamiętasz to uczucie, które towarzyszyło Ci przed egzaminem, na który się dobrze przygotowałeś i wiedziałeś, że dobrze Ci pójdzie? Tak będziesz czuć się po skończeniu tego kursu jeśli chodzi o Twój pomysł na sklep.
wprowadzisz swój pomysł na sklep w życie i zaczniesz zarabiać dodatkowe pieniądze
będziesz mieć przygotowany plan działania, plan finansowy, zbadaną konkurencję i przeanalizowany profil klientów. Będziesz wiedzieć, co dalej zrobić, żeby rozkręcić swój sklep.
zakup tego kursu to już będzie pierwszy krok i pierwsza inwestycja w pomysł na sklep. Pierwsze kroki zawsze są najtrudniejsze, ale gdy już go podejmiesz, będziesz mógł myśleć o sobie, że przygotowujesz się do otwarcia własnego sklepu. I to będzie w 100% prawda!
Ten kurs nie jest dla osób, które:
oczekują gotowych, sprawdzonych pomysłów na biznes, które wystarczy wdrożyć, żeby przyniosły wysokie dochody
tylko marzą o własnym biznesie, ale tak naprawdę nie mają ochoty wziąć byka za rogi i zrobić pierwszego kroku w kierunku posiadania sklepu.
zwykle kupują kursy czy książki, ale nie przerabiają ćwiczeń, nie wypełniają materiałów, które są częścią kursu. W tym kursie wysłuchanie teorii nic nie da, to działanie i Twoja inicjatywa dopiero przyniosą efekty.
Jaką formę ma kurs?
Kurs prowadzony był na żywo w dniach 19-30 kwietnia, a Ty dostaniesz zapis webinarów kursowych. To znaczy, że od razu po zakupie możesz obejrzeć wszystkie materiały, jeszcze tego samego dnia.
2 nagrania z przykładami kursantów (mocne i słabe strony pomysłów, USP i nisze)
1 nagranie sesji Q&A z pytaniami kursantów I edycji
BONUS: nagranie na temat modelu subskrypcyjnego – na czym polega + przykłady z Polski i zagranicy (udane i już nieistniejące)
zeszyt ćwiczeń, który pozwoli Ci rozebrać na czynniki pierwsze swój pomysł i zaplanować w szczegółach każdy jego aspekt. Jeśli go wypełnisz, gwarantuję Ci, że będziesz przygotowany do założenia sklepu lepiej niż do matury 😉
platforma kursowa z wymienionymi wyżej materiałami. Można się na nią zalogować z komórki i komputera, więc w dowolnej chwili będziesz mógł wrócić do materiałów z kursu.
dostęp do materiałów przez rok po zakupie
Dlaczego to właśnie ode mnie warto się uczyć?
Sama mam dwa sklepy – sklep z produktami fizycznymi (akcesoria barmańskie) i drugi z cyfrowymi (sklep.tosieoplaca.pl). Mam też za sobą nieudane próby w e-commerce, a nawet pracę w sklepie internetowym u kogoś na etacie. Zbieram doświadczenia w e-commerce od 10 lat. Ponadto od kilku lat uczę o prowadzeniu sklepu (darmowe materiały, ale też konsultacje i wcześniejsze kursy online). Wiem doskonale, z jakimi problemami zmaga się ktoś, kto stawia pierwsze kroki w e-commerce.
Dzięki doświadczeniu potrafię zadać właściwe pytania, które naprowadzają na rozwiązania problemów lub przewidywanie zagrożeń.
Ucząc o e-commerce chętnie dzielę się własnym doświadczeniem. Mam niezłe wyniki – obroty przekraczające 1,1 mln złotych rocznie w sklepie z akcesoriami do drinków, wzrost ok. 20% rok do roku, a wszystko to osiągnięte bez zatrudniania zespołu, bez kredytów, metodą małych kroków.
W tym kursie nie znajdziesz kilkudziesięciu krótkich filmików, wielu godzin materiałów, których nie będziesz miał siły oglądać już po pierwszym module.
FAQ
Czym ten kurs różni się od e-booka „Sprawdź pomysł”?
E-book, który mam w ofercie, to omówienie kilku metod na badanie rynku. O tych metodach będzie mowa także w kursie, ale badanie rynku to tylko jeden z wielu tematów kursu. W e-booku nie poruszam takich tematów, jak analiza SWOT pomysłu na biznes, analiza pomysłu pod kątem opłacalności i wykonalności, nie zajmujemy się też definiowaniem idealnego klienta. Te tematy znajdują się tylko w kursie „Czy to wypali?”.
Czy dostanę fakturę za kurs?
Oczywiście, wystarczy podać dane podczas składania zamówienia.
Ta strona wykorzystuje do działania pliki cookie. Możesz zmienić ustawienia akceptacji plików cookie w swojej przeglądarce. Korzystając z tej strony akceptujesz postanowienia Polityki Prywatności.